سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      پناه

      شعری از

      بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)

      از دفتر دفتر احساس نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۰۵ شماره ثبت ۷۹۷۶۹
        بازدید : ۵۵۳   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
      آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)

      شبیه دلقک کوچه شبی سیاهم کن
      به کاشانه ی مهر خود ببر پگاهم کن

      غریق باور پوچم، در عمق ظلمت ها
      بیا دستان من گیر و برون ز چاهم کن

      گریست مام دلم هر شب به مرگ عشق تو
      در آغوشم نگیری گر، رها ز آهم کن

      کنار نیل و مردن در سراب حسرت ها!
      برای دشت مردگان، گل و گیاهم کن

      به شور و شعر شیرینت شبی دوایم کن
      میان صحن غزل ها، تو رو به راهم کن

      ببین که قامت شبها شبیه یلدا شد
      به جرم ذن به دین شب، بیا پناهم کن

      در این شب های بی مهری، ستاره ی من باش
      نقاب تیرگی بشکن، صنم تو ماهم کن
       
      ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۸
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0