سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    راز زندگی

    شعری از

    صحبت پارکی ( صُبی )

    از دفتر رنج طلوع نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۵۷۲۰۵
      بازدید : ۷۷۷   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
    آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )

    نازنینا !
    آفتاب
    پرو بالش را تکانده !
    قرار ما ن
    پنهان شدن
    در قاب غروب نبود..
    /
    ۲
    آمدی
    سقف کوچه باز شد
    گفته بودم
    همزاد ماهی
    /
    ۳
    من
    در غروب
    سایه ام بلند
    قد کشیده است
    تا لبه ی تاریکی
    /
    ۴
    نگاه اش را باریک کرد
    جذابیت چشمهایش
    دو چندان شد
    این بود
    حدیث آینه
    از یاس موهایم
    /
    ۵
    شب دراز می کشد
    و تو ایستاده ای
    با تر کیبی تازه
    در ادراک مستحیل تخت!
    /
    ۶
    کلبه ای
    در جنگل
    من و بی تابی می
    ماه و محبوبه ی شب
    نا گهان قلب!
    /
    ۷
    پنجره
    از ماه
    تهی شد
    بستر م
    پر شد
    ازمهتاب
    /
    ۸
    جلوه ی رازجهان است
    معمای وجود
    من در این
    معرکه
    اسرار خدا را دیدم
    /
    میان من واین همه
    بغض پرواز
    تنها کبوترم !
    در آسمان باز می پرد
    چه بگویم!
    ۹
    /
    اقتدا کن
    به طلوع
    تو
    به اندازه ی یک فاصله
    از شب دوری
    /
    ۱۰
    پرتوی خاموش
    از انعکاس آینه زمان
    زلالی پنهان
    در جویبار خزان
    /
    ۱۱
    گر
    بپرسی
    از من دیوانه
    راز زندگی
    گویم اش:
    خوابی ست پرسشان
    در خور تعبیر نیست
    /
    ۱۲
    شیون باکره ی باد
    در هوای مرده ی باغ
    پر می شود- بهار
    با گل های سوگوار
    عکس ‏‎Sobi Sohbat‎‏
    ۱۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0