سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تو آن هستی

    شعری از

    عليرضا حكيم

    از دفتر زمزمه هاي تنهايي نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۱۱ شماره ثبت ۵۱۲۷۹
      بازدید : ۸۳۹   |    نظرات : ۲۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    تو آنی که دلم را خانه کردی
    به انگشتان سرم را شانه کردی
     
    شنیدم چون غمی پژمرده ات کرد
    دلم را مثل بم ویرانه کردی
     
    روز مادر مبارک باد
    ۱۸
    اشتراک گذاری این شعر
    ۵۱ شاعر این شعر را خوانده اند

    محمد خسروی فرد

    ،

    مهناز نصیرپور

    ،

    عليرضا حكيم

    ،

    لیلا باباخانی(سما الغزل)

    ،

    رضا عزیزی (رهگذر)

    ،

    طاهره حسین زاده(کوهواره)

    ،

    آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)

    ،

    عباسعلی استکی(چشمه)

    ،

    مجتبی شفیعی (شاهرخ)

    ،

    فکری احمدی زاده(ملحق)

    ،

    تکتم آقابالازاده

    ،

    وحید سلیمی بنی

    ،

    محمد علی سلیمانی مقدم

    ،

    اسماعیل سعیدی منش

    ،

    محمود خرمی فرد

    ،

    احمد بیرانوند

    ،

    مجید اسکندری

    ،

    بهارک

    ،

    روحیا لرستانی

    ،

    حمید رفیعی راد (کوروش راد)

    ،

    هادی محمدی

    ،

    احسان کریمیان علی آبادی

    ،

    فرهاد احمدیان

    ،

    مهدیس رحمانی

    ،

    مریم کاسیانی

    ،

    مهرداد عزیزیان بی تخلص

    ،

    سینا سجودی

    ،

    طوبی آهنگران

    ،

    محمدکریمی (پویا)

    ،

    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    ،

    مسعود آزادبخت

    ،

    سیاوش آزاد

    ،

    حسین مراغه

    ،

    افسانه پنام تخلص مولد

    ،

    اميرحسين علاميان(اعتراض)

    ،

    زهره دهقانی ( شادی)

    ،

    عباس ترکاشوند

    ،

    محمد گلی ایوری

    ،

    زلیخا رامیار،امید سحر

    ،

    جمیله عجم(بانوی واژه ها)

    ،

    رحیم فخوری

    ،

    محمد علی ناجی راد متخلص به ناجی

    ،

    محمد امیری

    ،

    مهدی محمدی

    ،

    معصومه خدابنده

    ،

    مظفر جوینی

    ،

    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)

    ،

    مصطفی محمدی ( شوریده)

    ،

    فاطمه بهرامی

    ،

    زهرا مددی

    ،

    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0