سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        بوی تو

        شعری از

        محمد حسین اخباری

        از دفتر دیوان چشمانت نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۴۲۰۶۸
          بازدید : ۶۹۳   |    نظرات : ۷۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد حسین اخباری

        از کف ربوده زلف تو صبر و قرار من
        بی تو دگر قرار نیاید به کار من
        تا زلف بیقرار تو در چنگم اوفتاد
        دیگر به چنگِ باز نیاید قرار من *
        ای کوکب امیدم و بدر منیر من
        یک دم قدم گذار به شبهای تار من
        ای آنکه در وفا و صفا طاق گشته ای
        تاج سرم! امید دلم! افتخارمن!
        عطر خوش دیار کریمان از آنِ تو است
        کرمان تمام بوی تو دارد نگار من
        کرمان پاییز 94
         پانوشت 
        *  در قاینات ضرب المثلی ست که هر چیز نایاب و کم یافت شود می گویند:
        " به چنگِ باز هم نمی آید"
        ۱۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        خداداد آدينه (آدينه)
        جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۲۵
        درود عالی مانا باشی خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
         موسی عباسی مقدم
        شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۲۲
        سلام استاد اخباری عزیز بسیار عالی بود بزرگوار لذت بردم خندانک خندانک
        مرضیه دانایی
        يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۴۶
        واقعا شگفت زده شدم....
        عالی...
        محمد رحیم کاظمی
        شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۴۱
        سلام و درود برشما شاعر عزیز خندانک
        سروده زیبا و دلنشینی خواندم
        دستمریزاد شاعرجان خندانک خندانک خندانک
        غلامرضا کفائی(کویر)
        جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۱۱
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        احسنت
        محمد عزیزی کلهری
        سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۱۹
        سلام استاد خندانک خندانک خندانک
        خیلی غزل زیبایی بود.
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0