سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت حكيم عمر خيام
10 ذو القعدة 1445
    Friday 17 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۲۸ ارديبهشت

      فاصله کم نمی شود

      شعری از

      اله یار خادمیان(صادق)

      از دفتر یاس نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ۲۳:۴۲ شماره ثبت ۴۰۶۲۹
        بازدید : ۵۳۱   |    نظرات : ۶۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)

       تابه غلط شنا کنی ،فاصله کم نمی شود
      خط و جهت رها کنی ،فاصله کم نمی شود
      دل بده تا به دل رسی حرف عمل نمی شود
      عاشق اگر خطا کنی فاصله کم نمی شود
      راست شوی صاف شوی فاصله رفته از میان
      طاعتِ  ادعا کنی فاصله کم نمی شود
       تا تو بدون  همّتی ،احمق بی حمیّتی
       ره نروی دعا کنی فاصله کم نمی شود
      نقش و نما نمی خرم  صوت و صدا نمی خرم
      تا دغل و ریا کنی  فاصله کم نمی شود
      تشنه چرا نمی شوی تا به تو عشق رو کند
      تشنگی ادعا کنی فاصله کم نمی شود
      تکیه به هر عصا مکن سجده به هر خدا مکن
      بندگی دو جا کنی فا صله کم نمی شود
      عاشق معرفت گرا   محو  و عدم نمی شود
      قامت مرد نزد هر ناسره خم نمی شود
      همسفر کبوتران  زنده دل مگر شوی
      جغد و کلاغ و شب پره مرغ حرم نمی شود
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0