سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        \\\\\ براي سنگ قبرم \\\\\ و \\\\\ سواد عشق \\\\\

        شعری از

        جلال کوشا

        از دفتر تلخون نوع شعر عاشقانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۳۷۶۰
          بازدید : ۱۰۴۸   |    نظرات : ۲۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جلال کوشا

        برای سنگ قبرم


        حالا که به حضورم آمدی تو

        چون بر سر گورم آمدی تو 


        یادی تو ز شمع سوخته ای کن 

        یادی ز دل افروخته ای کن 


        یادی تو ز شمع مرده ای کن 

        یادی ز دل زخم خورده ای کن 


        چون رفته ویک آه نگفته 

        پروانه ای در برش نخفته 


        هر درد دلی به دل نهان کرد 

        از خوبی و عشق فقط بیان کرد 


        چون سوخت و نورعشق عیان کرد 

        با نور خود روشن این جهان کرد 


        شمعی شد و سوخت به پای نورش 

        فرش زیر پا هم گشته گورش 


        آکنده ز مهر و عشق چو بودم 

        در روز تولدم سرودم 



        21:45

        1/4/87

        کوشا 

        ***************

         

        \" سواد عشق \"

        لطفا به لينك ذيل مراجعه فرمائيد

        http://kosha-jalal.blogfa.com/post-80.aspx

        با سلام خدمت همه ي دوستان

        بنده درخصوص محدوديت حضورم ، در مطلب قبلي اشاره اي كردم

        كه به هيچ عنوان اين محدوديت به سايت شعر ناب ارتباطي ندارد و اين محدوديت از طرف خودم مي باشد . بنا براين اگر سوء تفاهمي شده است بنده عذر خواهي ميكنم

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۴ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        ،

        علیرضاجهانگیری نوین

        ،

        آرزو حاجی خانی

        ،

        جلال کوشا

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0