سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        مناجات (1)

        شعری از

        سهیل اروندی

        از دفتر دریای نیلی نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۲۷ شماره ثبت ۳۴۹۵۴
          بازدید : ۵۱۴   |    نظرات : ۳۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سهیل اروندی

        صدای ارسالی شاعر:
        - پروردگارا -
        -عاشق تر- از پیشم کن
        دور ریزم
        همه  - دنیا - بی نیازم - کن

        دور ریزم نیازهای خویشتن
        گذر کنم کوچه خواستن
        همه انفاق باشم
        نه خویشتن

        دست غیر نگیرم
        یار بینم و ناز یار کشم
        بکوشم همه رنج
         بیهوده متحمل نشوم

        پلیدی هر چه شر
        ناتوانم نکن نزد غیر
        تیره روزی دور کن
        ان چشم بخیل کور

        همه عالم افکارم
        فکر مدد -تو -باشم
        بگیری دستهایم
        تسبیح و حمد تو گویم

        ان با شم می خواهی
        نشوم هرگز اسیر دلی
        جز - تو - نخواهم عشق
        نیکی کنم خانواده ، یتیمی

        -الهی - همه نگاهم به دست - توست-
        مگیر از من ان چه در دست -توست -
        - توئی - نَفسم
        مشتاقم لقایت

        در ناملایمات - ثنایت -گویم
        همه نا مرادی - باشی - ذکرم -

        سهیل اروندی/23/6/93
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0