سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        نورانی

        شعری از

        محمد یزدانی

        از دفتر سنتی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ۱۷:۱۴ شماره ثبت ۳۳۴۴۱
          بازدید : ۶۴۰   |    نظرات : ۱۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد یزدانی
        آخرین اشعار ناب محمد یزدانی

        آفتابی‌مهربان و دلنشین را‌‌می‌شناسم
        عاشقان!من‌نیزنوری‌نازنین‌را‌‌می‌شناسم
         
        نورِ جاوید ِهدایت،‌با کلام الله‌و‌عترت‌ع
        باچنان‌حبل‌المتین‌حق‌الیقین‌رامی شناسم
         
        رازسبزآفرینش‌،جلوه ی‌حق‌،روح ِ بینش
        اصل‌ایمان‌،شرح‌آیات ِمبین را می شناسم
         
        این‌منم‌درقلب‌صحرا،نیمه‌جانی‌تشنه اما
        زنده می مانم‌که‌آن‌ماء‌معین‌رامی‌شناسم
         
          یاورِمستضعفین‌را‌‌،‌با‌فقیران‌همنشین‌را
        اعظم‌پیغمبران  ِراستین‌رامی‌شناسم
         
        هست‌یوسف‌پای‌بستش‌هم‌سلیمان‌زیردستش
        مهر‌‌احمد‌درمیان‌باشد‌نگین‌را‌می‌‌شناسم
         
        شد‌همین‌دین‌محمد‌‌‌"ص‌"بهترین‌دین‌با‌ولایت
        هرچه‌دین‌‌بر‌من‌ببارد‌،من‌همین‌را‌‌می‌‌شناسم‌
         
        تا‌علی‌‌‌"ع‌"شد‌جانشینش‌‌در‌پی‌اکمال‌دینش‌
        در‌حقیقت‌بهترین‌ایین‌و‌دین‌را‌می‌شناسم‌
        ::
        می‌درخشدمکتبش‌درظلمتِ‌پایانِِ ِدوران -
        آفتابِ‌اولین‌وآخرین‌رامی شناسم
        محمد یزدانی جندقی
        ۱۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0