سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      بهار

      شعری از

      فرید عباسی

      از دفتر دیار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۲۴۶۷۷
        بازدید : ۸۶۵   |    نظرات : ۱۳۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فرید عباسی

      این بهارانه ی ناقابل تقدیم به مدیریت ارجمند سایت و تمامی دوستان عزیز اساتید و شاعران ارجمند بهار زیبای باستانی بر شما و خانواده ی محترم و اندیشه های نابتان مبارک باد

      بهار

      دامن  ســــــرما که پرپر می شود

      شاخه مست بوی  عنـبر می شود

      دست باران می نوازد خــــــــاک را

      گونه ی الاله ها تــــــــر می شود

      بعد از آن تندی که بهمن  می نمود

      حال باغ و سبزه بهتـــــر می شود

      مهرخورشــــــــیدی وزد در باغ گل

      بغض ابر تیره کمــــــــتر می شود

      با نوای  رود و رقـــــــص غنچه ها

      باد نوروزی توانگـــــــــر می شود

      گل به رقـــص و بلبلان آوازه خوان

      در گلستان باز محـــشر می شود

      آفتاب خســـــته ی باغ  خیــــــال

      بار دیگر نقش دفتــــــر می شود

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0