سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        هجر یار

        شعری از

        احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        از دفتر دلسروده ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۸:۰۳ شماره ثبت ۲۳۳۱۵
          بازدید : ۶۰۱   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        رفتی زپیش من بـه خـدا میسپارمت

        هستی وجود من به خدا دوست دارمت

         

         

        خود رفته ای، محبت تو هست دردلـم

        در هرکجا که تو باشی به نظر من بیارمت

         

        هستی نهال عشق که روئیده ای به دل

        بذر محبٌتی که به بدل مـن بـکارمـت

         

        بـا اشـک چشم کنـم آبـیاریت مــدام

        تا بنگـری به مـردم چشم من گذارمت

         

        گلدشت عشق وسیع است بی حساب

        حقا به جا است مالک آن من گـمارمت

         

        ترسم مقام تو شسکته شود زین کلام

        وقتی که در ردیف گلی من شمارمت

         

        مهرت همیشه نقش دلم هست ماندگار

        باز همچنان به صفحه دل می نگارمت

         

        بنشسته ای به دل که دگر نیست حاجتی

        زغیـارو، آشنـا کـه سـراغـی بگــیرمت

         

        صـاحبـدلی، کـه زمـا بـرده ای تـو دل

        من نیز تورا به خالق دل میسپارمت

         

        بعد مسافت تـو زمـن شـرط نیست

        آغوش من توئی به بـغل میفشارمت

         

        این آتشی که زهجر تو هست در دلم

        خاموش میکنم به واژه دوست دارمت

         

        یـاد آورم زتـو، ورفـتار خـوب تــو

        دردانه ای که به حق نـیک دارمـت

         

        با مشکلات پنجه درافکن بدون ترس

        شایسته است چو کوه بـه پـندارمت

         

        دائم سلامتی تورا ازخدا طلب کـنم

        این بهترین دعاست که تورا من بدارمت

         

        گمنام هستم و، امٌا من از خــدا

        آنقدر دعا کـنم تـا بـسلامت بیارمت .

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        1