سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      دریای عشق

      شعری از

      محمد رضا نظری(لادون پرند)

      از دفتر واژه های بی سرزمین نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ۱۸:۵۱ شماره ثبت ۲۱۷۰۱
        بازدید : ۱۱۷۲   |    نظرات : ۹۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
      آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)

      از غزل خون می چکد!سنگ صبور دل کجاست؟

      هر شبم،شام غریبان!شمع این محفل کجاست؟

      گفته بودی:پای اشکت،جان ناقابل دهم

      گریه هیچ!از دست رفتم...جان ناقابل کجاست؟!

      ای که حالا عاشقانت،پشت در صف می کشند!

      اولین عشق تو بودم!حق آب و گل کجاست؟

      آنهمه تخم وفا،،در سرزمینت کاشتم...

      طعمه ی مور و ملخ شد؟!پس بگو حاصل کجاست؟

      آمدم ،گفتی برو!روزی که مجنونی بیا

      صد بیابان گشته ام!حالا بگو منزل کجاست؟

      اینهم از شرط جدیدت:باید عاقل تر شوی!!

      بعد از آن شوریدگیها،عقل کو!؟عاقل کجاست؟

      پشت حرف و ادعا ها،هر چه بادا باد بود

      جایگاه عشق در، قوم بنی هندل کجاست؟

      من به هر ساز تو رقصیدم!ولی آخر چه شد!؟

      می روم شاید بدانی،حق کجا...باطل کجاست!

      این تو و دریای عشقت!جذر و مدش مال تو

      من که تی پا خورده ی موجم،بگو ساحل کجاست؟

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0