سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        مزار ِ صبح

        شعری از

        وحید جوادی دافساری

        از دفتر سکوت سپید نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ۲۳:۳۸ شماره ثبت ۲۱۲۷۴
          بازدید : ۶۱۱   |    نظرات : ۶۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر وحید جوادی دافساری

        شب تا مزار ِ صبح ، به قلبم صعود کن
        در التهاب ِ سرخ ِ دل ِ من ، نمود کن
         
        من جنس ِ هیزمم و تو از جنس ِ آتشی
        این شاخه های خشک ِ تنم را تو دود کن
         
        انگار انتظار ِ تو دردی دوا نکرد...!!!
        کمتر به چشم منتظرم دیر و زود کن
         
        من بر تمام زندگی و تو به یک نگاه
        بر این قمار ِ باختنم نیز سود کن
         
        آنجا که شرع دیده ببندد به روی عشق
        باز اقتدا به مُلحد و گبر و جهود کن
         
        غم ناله های سینهء غمدیده ام ببین
        بر غـُصه های قلب غمینم سجود کن
         
        می بافم از بهار به پاییز ،فصل را
        تو اندکی درنگ، دراین تار و پود کن
         
        سیمرغ ِ عشق ، بال و پرش را شکسته اند
        جایی که بال نیست ، تو فکر فرود کن
         
        من در حصار خستگی ام سخت مُرده ام
        تو نوحه های شاد برایم سرود کن
         
        من تا رسیدنت به شب تیره می رسم
        شب تا مزار ِ صبح ، به قلبم صعود کن
         
        ==========================
        درود بر اساتید بزرگوارم
        تقدیم می کنم به اندیشمند و شاعر والا جناب سید حاج فکری احمدی زاده (ملحق) گرانقدرم
        که قلبی دریایی و بیکران دارند و از اندیشه بزرگشان  همیشه درس می گیرم
        کوچک همه اهالی وادی ناب ِ شعر ناب
        ==========================
        وحید جوادی دافساری   بیست و سوم آذر نودودو
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0