سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    باران

    شعری از

    اشرف السادات سادات

    از دفتر روزگار نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ۰۸:۳۶ شماره ثبت ۲۰۶۶
      بازدید : ۸۸۹   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر اشرف السادات سادات
    آخرین اشعار ناب اشرف السادات سادات

    باز کن قفل دریچه دل را

    باران خبر از امدن بهار می دهد

     خبر از

    زایش و  روستن دوباره زمین 

            سبز شدن جوانه ها

    و-

    امید هستی را

    باز کن قفل دل را

    بگذار  ترانه باران بشوید

    هر چه سیاهی ونفرت وکینه را

    و

    هفت سین

    رنگ طلوع افتاب را بچیند

    باز کن قفل دریچه دل را

    بگذار بشنود

    خبر  باران بهار را که-

     عاشقانه زندگی کن

      هدیه کن

        نگاه تازه دوست داشتن  را

    چرا که

    زمان کوتاه است

     و همیشه از ان ما نیست........................

     

    فرا  رسیدن نوروز باستانی ویاد اور شکوه ایران ویادگار جمشید جم را به مدیریت محترم این سایت وتمام

    شعارا واستادان عزیز این سایت تبریک میگویم .و مثل لحظه ای که باغ در ترنم ترانه باران شکوفا می شود

    وغرق در شکوفه روز گارتان را بهاری و لحظه هایتان پر ز شکوفه

     

     

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر
    ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

    Guest

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0