جمعه ۱۱ آبان
شاعر گرداب شعری از حسین توسطی(بدرود)
از دفتر بدرود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ۰۹:۱۴ شماره ثبت ۱۷۴۰۵
بازدید : ۸۲۶ | نظرات : ۱۲۰
|
دفاتر شعر حسین توسطی(بدرود)
آخرین اشعار ناب حسین توسطی(بدرود)
|
شب ها ...،
به کدام، اختر بیخواب ،
از شور و شر و ...،
اخگر چشمان تو گویم ؟
گویی به کدامین ...،
مه شبتاب ،
از صورت ماه و ...،
رخ مهتاب تو گویم ؟
روزها ...،
به که از تابش آفتاب ،
بر دامن گل فام و ...،
فریبای تو گویم ؟
من ماندم و ....،
یک حرف ،
که آیا ...؟
روزی برسد ...،
زین لب بیتاب ،
تا مستی و ...،
بیتابی لبهای تو گویم ..؟
آن لحظه که ...،
مهتاب و ستاره ،
آیند و بتابند و ...،
ز حسرت،
نامند مرا ...،
شاعر گرداب،
زان رو که من از ...،
حس تو و ...،
گردش چشمان تو گویم ...،
، حس تو ،
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.