سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    یلدا

    شعری از

    رضا شفیعی

    از دفتر دلیلی برای عاشق شدن نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ۲۱:۲۹ شماره ثبت ۱۶۱۲
      بازدید : ۸۶۵   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رضا شفیعی

    به نام او


    تعجیل کن یلدا، کوتاه باش امشب

    چون رد پای من، در راه باش امشب


    در قله می پویم، آغاز فردا را

    چون روز شادم کن، آغاز باش امشب


    با هر دمم از جان، این سوز می کاهد

    این قله جان گیر است، جان باز باش امشب


    چون رسم یلداها، تاخیر فرداهاست

    یلدا شکن باش و در یاد باش امشب


    تا اشک من لغزید، مَردم نگه دار و

    مخفی کن از غم ساز، همساز باش امشب


    سرما که آغوش این کوه تنها شد

    تدبیر من باش و ایجاز باش امشب


    من ترس رفتن از، ماندن در این کوهم

    تنها ببر نامم، پرواز باش امشب


    تا خسته شد رفتن، گاهی نگاهم کن

    تا قله یک دنیاس، سرباز باش امشب


    چون ریگ ایمانم، تو کوه تردیدی

    شمعی و مجبوری، رقاص باش امشب


    این مشعل لرزان، مهمان دعوت بود

    مهمان کشی ای کوه، فریاد باش امشب


    امشب که تکرارم آغاز تو گشته

    باور کن این تقدیر پیروز باش امشب


    از ابر بالایی از باد پایینی

    چون من نه کوهم باش آزاد باش امشب


    فعلن ...     30/09/88

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر
    ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    Guest

    ،

    رضا شفیعی

    ،

    الهه نصیری زاده

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0