جمعه ۱۱ آبان
مسلک ما....جز به خزان نیست که نیست... شعری از آرش غفاری درویش(منتظر)
از دفتر درویش نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۱۵۴۸۴
بازدید : ۸۳۷ | نظرات : ۶۷
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
در بیشه ی ما جای بتان ،نیست که نیست
در مسلک ما جز به خزان،نیست که نیست
در بادیه سرد و ره بی پایانش
راه بدنامی ما جز به همان نیست که نیست
گردآمد و گیتی ز شب آغوش گشود
عیدانه ما جز مستی،وزآن نیست که نیست
در دولت شاهی و سحر بیزاری
عاشق کشی و عیب در آن نیست که نیست
حاصل هرچه شد جمع در این کردار کن
که سخن خوش در این دهان،نیست که نیست
آرش همه شب شیوه ی رندی آموز
که وفا بر عشق در این کران،نیست که نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.