جمعه ۱۱ آبان
حتی! شعری از
از دفتر غربت موهوم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۱۳ شماره ثبت ۱۴۶۱۱
بازدید : ۱۷۰۸ | نظرات : ۴۵
|
|
از بیم تاریکی
روز هایم - همه -
در شب گذشت!
حتی
روزهای نیامده ام!
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.