جمعه ۱۱ آبان
باغ عشق شعری از سمیرا عاشوری
از دفتر روبان قرمز نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۱۲۹۹۴۳
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب سمیرا عاشوری
|
در باغ عشق گل ها میوه می دهند'
دل به دل ما عشق بی پایان می دهند.
🌿🌿🌿🌿🌿❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹💐💐🌸🌺🌺🌸🌹🌹❤️❤️❤️❤️🌿🌿💓💓💓💓💓💓💓🌿💓💓💓💓🎀🎀🎀☘️☘️🎀☘️☘️🎀☘️🎀🎀🎀😍💐🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
|
|
نقدها و نظرات
|
درودهای بیکران بر شما استاد گرامی
سپاس از حضورتان و کامنت باارزشتان
لحظه یتان ناب و پر از خوشی، 🌺🌺🌺🌸💐🎀🎀🌿🌿🌿🎀💐💐🌸🌺🌺 | |
|
درودهای بیکران بر شما استاد عزیز و توانا
خیلی خوش آمدید
و سپاس گذارم از حضور باارزش شما
سلامت باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐💐☘️🌿💐🌸🌿🌿💐💐💐🌸🌸 | |
|
درودهای بیکران بر شما بانوی عزیز
سپاس از مهر و محبت شما
امیدوارم خداوند پشت و پناهتان باشد 🌸🌸🌹🌹☘️☘️🌿💐💐💐🌿🌹🌹🌸🌸🌸 | |
|
🌸🌸🌹🌹🌹🌿💐💐💐💐💓💓💓💓💓💓💕💕❤️❤️💓💓❤️❤️💕💕درودهای بیکران بر شما بانو و. خواهر عزیزم
سپاس از حضور پر مهر شما
امیدوارم خداوند همراه و پناه شما باشد 💕💕❤️❤️❤️💓💓💐🌿🌿 | |
|
درودها بر شما استاد مهربان
لطف دارید
آرزو میکنم همیشه شاد باشید 🌹🌹🌹🌹🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌹 | |
|
درودهای بیکران بر شما شاعر گرامی بزرگوار
خیلی خیلی سپاس گذارم از حضورتان
آرزو من دلی پر از عشق و محبت برای شما💐💐💐🎀🎀🌹🌿🌿🌿🌹🎀💐 | |
|
درودهای بیکران بر شما شاعر گرامی بزرگوار
سپاسگذارم از حضور نابتان
آرزو من برای شما دلی شاد و لبی خندان🌸🌸🌺💐🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 | |
|
درودهای بیکران بر شما استاد مهربان
سپاس از حضورتان و کامنت قشنگتون باآرزوی سلامتی و دلی خوش برای شما 🌸🌸🌺🌺💐💐🎀🎀🎀💐🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺 | |
|
درودهای بیکران بر شما بانوی عزیز و مهربان
فدای شما بشم عزیزم
خیلی لطف دارید
آرزو میکنم همیشه خداوند پشت و پناهتان باشد🌺🌺🌺🌸💐💐🌸🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
درودهای بیکران بر شما
بسیار لطف کردید متشکرم و خوش آمد میگم
لطف کردید 🌺🌺🌺🌸🎀🎀💐☘️☘️🌿🌿☘️💐🎀🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
درودهای بیکران بر شما جناب کاظمی نیک
لطف کردید
متشکرم از حضورتان
🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌹🌹🌿🌿🌿☘️☘️💐💐🎀💐☘️🌿🌹🌹🌸🌸🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌹🌹🌿☘️☘️💐💐💐 | |
|
درودهای بیکران بر شما
خیلی خیلی ممنونم از حضور زیبای شما
خورشید دلتون شاد و روشنایی بخش 🌹🌹🌹🌿☘️☘️💐💐🌸🌸🌺🌺🌺🌺🌸💐☘️🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿☘️☘️☘️☘️☘️ | |
|
درودهای بیکران بانوی عزیز و مهربان
فدای شما بشم
لطف دارید سپاس از حضور قشنگتون🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
فدای شما بشم لطف دارید
سپاس از حضور با ارزشتان🌹🌹🌹🌹🌹🌿🌿☘️☘️💐💐🌸🌸🌸🌸🌸 | |
|
درودهای بیکران بر شما شاعر گرامی بزرگوار
سپاسگذارم از حضورتان
سپاس از کامنت قشنگتون 🌿🌿🌹🌹☘️☘️💐🌸🌸💐☘️🌹🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌹☘️☘️☘️☘️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.