سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        نفرت

        شعری از

        محمد باقری

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۱۲۴۹۷۷
          بازدید : ۸۱   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد باقری
        آخرین اشعار ناب محمد باقری

        ای غريبه مضحک پست
        آرزو دارم بميری!
        تو كه داری ذره ذره
        حال حسم رو می‌گيری
        توئی كه وجود من رو
        به تلاطم می‌کشونی!
        همه‌ی هرزگی‌هات و
        با وجودم می‌پوشونی!
        هر نفس از ته قلبم
        حس نفرت از تو دارم
        يه روز از تو خاطراتم
        جای پات و بر می‌دارم
        بی‌حيا به چی می‌نازی
        کرده های نا صوابت؟
        به دلای هرزه گردی
        كه شدن بی‌تب و تابت!؟
        توی آغوش غريبه
        حس عاشقی گرفتی؟!
        تو سرت گرم هوس هاس
        تب عشق نی، گُر گرفتي!!
        آخر حرف دل من
        با تو نيس با بی‌كسيمه
        دل عزادار کسی شد
        كه تو احساسم سهيمه
        از خدا بگذرم هرگز
        كه اگه بگذره از تو
        یا بخواد دور بشه حتی
        آتيشش یه ذره از تو
        می‌مونم زنده که شاید
        یه روزی تو رو ببينم
        بيام و يه جای قصه
        انتقامم رو بگيرم
        اگه کشتی حس من رو
        اما زنده است نفرت من
        زندگيت یه روز می‌سوزه
        با آتيش حسرت من
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۰۷
        هر چند بزرگان گفته اند:
        خداوندا بسوزش تا بداند
        دعای زار فایز بی اثر نیست
        ولی در مسلک عشاق سینه چاک
        ناز معشوق خریدن دارد خندانک
        نرگس زند (آرامش)
        سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۱۸
        درود وعرض ارادت خندانک
        زیباست وکمی فلفلی خندانک خندانک
        موفق باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0