سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      مناجات

      شعری از

      هما خادمی (هما)

      از دفتر اندرز نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۰۲ شماره ثبت ۱۲۴۹۰۷
        بازدید : ۸۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر هما خادمی (هما)
      آخرین اشعار ناب هما خادمی (هما)

      خداوندا به دلهای شکسته.         به جان مردم از خودگذشته
      به آنانی که در غربت اسیرند.        به انسانهایی که سختی پذیرند
      بنام مادر فرزند مرده.            به آن بیمار که در بستر  بخفته
      به آنانی که قوت روز ندارند.       سر بی شام بر بالین گذارند
      به سوز سینه غربت نشینان.       به اشک دیده بچه یتیمان
      به آن مردی که هر شب درنماز است‌‌‌     همیشه باتو در راز و نیاز است
      به آن مادر که چشم پر اشک دارد       برای دیدن فرزند لحظه می شمارد
      نجاتم ده از غربت نشینی.          رسان من را به یاران قدیمی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۵۴
      درود بانو
      غمگین و زیباست
      پر احساس خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۱۸
      باعرض ارادت
      قلمتان همیشه جاودان بادا
      همیشه سربلند وبرقرار باشید
      هزاران درود
      خندانک خندانک خندانک
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵
      درود بر شما بانو خادمی بزرگوار 🌺💐🌺
      زیبا سرودید لذت بردم
      هما خادمی (هما)
      پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۴۳
      سپاس اساتید
      مهدی عبدلی حسین آبادی
      جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۳۰
      درود بر شما بانو خادمی خندانک
      زیبا و پر احساس قلم زدید خندانک خندانک
      احسان کریمیان علی آبادی
      جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۳۸
      آمین
      پر احساس سروده اید
      شاد و پیروز و سلامت باشید
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0