سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      تاوان عشق

      شعری از

      سید علی میرزایی

      از دفتر عاشقانه ها نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۴۹ شماره ثبت ۱۱۹۶۶۲
        بازدید : ۱۰۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید علی میرزایی
      آخرین اشعار ناب سید علی میرزایی

      اگر اهل هدایت بودند این قوم
       
      چرا در بینشان کسی صادق نیست
       
      تاوان عاشق بودن و من دادم
       
      چون در میانشان کسی عاشق نیست
       
      سید علی میرزایی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۱:۳۶
      درود بزرگوار
      اجتماعی زیبایی است خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۰۴
      سلام و درود

      دلسروده تان محتوای نابی دارد ارزشنگار است و فهیم اندیش

      ولی به جهت ساختار عروضی منتظر ویرایش است که

      بااندکی جابجایی کلمات حل می شود.


      مثلاً :


      (این قوم ) اگر اهلِ هدایت بودند

      بینِ ایشان کسی چرا صادق نیست

      عاشق بودن ، تاوان دارد ؛ دادم

      بینِ ایشان کسی (چنین) عاشق نیست


      سید علی میرزایی


      شماوجمیع اعضای سایت می توانید هر شعر خود را قبل از

      ویرایش به بخش مدیریت ویراستاری بسپارید تا با بهترین

      کیفیت ساختاری برصفحه سایت باشد.


      تیک نقدتان خاموش بود
      وگرنه بیشتر جنبه های مختلف تحول در نگارش شعر را می نوشتم خدمت تان .



      سلامت باشید و شاد
      محمد اکرمی (خسرو)
      پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۸:۰۷
      خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۴۹
      زیبا بود
      قلمتان همیشه توانا
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0