سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        فصل قبرستان است...

        شعری از

        محمدعلی افضلی(خاکستر)

        از دفتر " زندانیِ سه نگاه " نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۰۲ شماره ثبت ۱۱۴۹۷۲
          بازدید : ۱۴۲   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدعلی افضلی(خاکستر)

        فصل قبرستان است...

        بوی یک فاتحه از قبله دور می آید....
        آسیابان بیدار...
        آسیاب آماده....
        آب در سرخی رگها بسیار...
        گندم از قبل فراوان شده است....
        بوی نان......
        گرمی خون...
        چه کسی شاطر این معرکه است؟؟؟
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        اميرحسين علاميان(اعتراض)
        سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴
        بوی نان
        گرمی خون...
        چه کسی شاطر این معرکه است؟👏
        درود بر شما
        نبص قلمتان سبز
        موفق باشید خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۸
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        شاهزاده خانوم
        سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۰۲
        درودتان خندانک
        عالی و بی‌نظیر خندانک خندانک خندانک
        دستمریزاد خندانک خندانک
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۱۶
        خندانک خندانک خندانک
        فرامرز شعبانی
        سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۲۵
        سلام، در بحران نان این سوال خیلی مهم و راهگشاست که "چه کسی گندم را از قبل فراهم کرده"؟!!
        مجتبی شفیعی (شاهرخ)
        سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۲۷
        این
        یعنی
        شعر
        .............افرین .افرین
        آرزو عباسی ( پاییزه)
        چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۳۱
        درود بر شما ادیب گرامی خندانک
        قلم زرین‌تان ماندگار خندانک
        برقرار باشید و سبز خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0