سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        امیرالمومنین صلوات الله علیه

        شعری از

        علیرضا نقدی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰ شماره ثبت ۱۱۴۵۷۹
          بازدید : ۲۱۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا نقدی

        در شعر علی نام علی صدرکلام است
        گفتیم نگوییم غزل نیمه‌تمام است

        هر ثانیه جاری است علی در رگ ما چون
        ما را فقط اوصاف علی آب و طعام است

        گفتند کسی پخته و پیر است شود شاه
        در جامعه بسیار بود پیر که خام است

        او رهبر هر مسلم و هر عاشق حق است
        مقصود روایات علی دارسلام است

        در درگه این شاه غلامی شود آقا
        هر پیک اولوا العزم بر این شاه غلام است

        ارکان جهان بسته به ایوان نجف ، او
        بی‌واسطه بر کرسی معبود قوام است

        شد قاعده با حب علی کفر حلال است
        بی حب علی سجده به محراب حرام است

        گر عشق علی کافر و مرتد کندم پس
        آن کس که نبیند به سرم کفر کدام است

        با بردن آن نام عصا را زده بر آب
        دریا شده وا علت این معجزه نام است

        از دیده اگر مست نگشتی نشدی مست
        ایوان نجف بین که مستی مدام است

        از یار روایت شده من ایقن افلح
        گر اهل یقین‌ایم دگر کار تمام است
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۴۷
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام خندانک
        سعید صادقی (بینا)
        يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۳۶
        هر ثانیه جاری است علی در رگ ما چون
        ما را فقط اوصاف علی آب و طعام است

        یا علی مددی خندانک

        درود فراوان بر شما بزرگوار خندانک
        رضااشرفی فشی
        شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۳۹
        درود جناب نقدی عزیز. زیبا برای مولا می سرایید. پاینده باشید خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0