سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        آگاهی

        شعری از

        آرش براتی

        از دفتر دلنوشته های من نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۱۱۴۲۲۳
          بازدید : ۱۷۱   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرش براتی
        آخرین اشعار ناب آرش براتی

        امشب خاطرم درد می کند
        شاید از از آهی است که عمیق نکشیده ام
        شاید از بیانی است که نشنیده ام
        شاید از افعالی است که انجام نداده ام
        شاید از گفتاری است که نگفته ام
        شاید از تربیتی است که نابجا بوده
        شاید از غروری است که باقی نمانده
        شاید از زمانی است که منجلاب شده
        آه دانستم...
        از مکانی است که اشغال شده
        از دردی است که بیان شده
        از دروغی است که آشکار شده
        از ترسی است که یقه ام را گرفته
        از جاه طلبانی است که پشت اعتقادمان پنهان شده
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۷
        درود بزرگوار
        جالب و زیبا بود خندانک
        آرش براتی
        آرش براتی
        يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۴
        درود استاد
        سپاس بیکران خندانک
        ارسال پاسخ
        روح اله سلیمی ناحیه
        يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰
        درود جناب براتی بزرگوار
        نگاهی خردمندباید چنین بینشی،
        برای من که واقعا جالب و عمیق بود
        احسنت 🌹🌹🌹🌹
        آرش براتی
        آرش براتی
        يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۵
        درود استاد
        بزرگواری فرمودین خندانک
        ارسال پاسخ
        طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
        يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳
        درود بر شما
        زیبا سروده اید
        خندانک خندانک خندانک
        آرش براتی
        آرش براتی
        يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۱۵
        درود بزرگوار
        نظر لطفتان هست خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0