سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        حیرانم

        شعری از

        حبیب هدیه نژاد

        از دفتر زمانه حبیب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۲۳ شماره ثبت ۱۰۲۲۸۹
          بازدید : ۲۹۱   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حبیب هدیه نژاد
        آخرین اشعار ناب حبیب هدیه نژاد

        دیرزمانیست که دلم بد گرفته 
        درونم آشفته وقلبم از جایش در رفته
        همه وجودم یخبندان چون زمستان گشته
        شبهایم طولانی ونم نم بارانی که میبارد بربام خانه
        اما حیران مانده ام امشب  در این اتاق عاشقانه 
        که چگونه یک عمر زندگی را دلم پیاده رفته 
        خواستم دور شوم ز هر بدی وغم وغصه 
        چون در این دنیا دلم به منحد خویش رسیده 
        اما دیدم اجل در پی عمرم هر روز میگرده 
        ودنیا برایم قفسی از تنهایی میسازه 
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ۲۰:۰۶
        درود بزرگوار
        آموزنده و زیبا بود
        منحد؟ خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ۱۶:۳۸
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما استادبزرگوار
        دلنوشتهای شما
        مثل گل است
        زیبا و
        خوشگل است
        برای
        آرامش دل است
        خندانک خندانک خندانک
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ۲۱:۳۸
        درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        رضا رضوی تخلص (دود)
        شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ۰۷:۲۷
        سلام و درود جناب هدیه نژاد
        خندانک خندانک
        فهیمه روشن ضمیر
        شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ۲۲:۴۶
        قلمتان نویسا شاعر گرامی
        مینا فتحی (آفاق)
        دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ۰۰:۰۶
        درودتان باد

        دلنوشته‌ای زیبا بود
        پاینده باشید

        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0