سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      طعم زندگی

      شعری از

      عنایت اله کرمی

      از دفتر پینوپروک (دفتردوم) نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۱۰۱۸۰۲
        بازدید : ۲۰۷   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      زندگی زیباست
      اما با هدف زیباتر است
      زندگی جاری است 
      در جانی که از شوقِ سحر 
      بیدار و بی پرواتر است 
      زندگی سخت است 
      اما می شود 
       سهل و روان تر کرد 
      آن را با امید 
      زندگی رنج است 
      اما می تواند با محبت
      شاد و شیرین تر شود
      زندگی آوازِ باد و 
      کلبه ای چوبی است در عمق کویر
      شرشرِ آب است 
      سین سادگی است 
      خوابِ گل در بسترِ گلخانه است
      زندگی ایثار شمع و
       قدردانی های یک پروانه است
      زندگی پرهیزِ آهو از ددان ،
      دیدارِ داس و ساقه های گندم است
      زندگی طعمِ تلاش برزگر 
      عینِ عشق است 
      میم مستی ، 
      بوسه بر اندیشه های مردم است  
      زندگی چین و چروکِ دست های مادر است
      زندگی پینوپروکِ لحظه های بهتر است
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸
      درود بر شما🌺
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۲
      سلام استاد ارجمند

      زیبا و سمبلیک و نمادپرور سرودید

      بداهه :

      زندگی لبخندِ آیینه
      روبه روی آفتابِ باور است خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۲۲
      درود استاد عزیز
      آموزنده و زیبا بود خندانک
      خدیجه وفایی راد ( غریبه)
      شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵
      درود بر شما
      زیبا قلم زده‌اید خندانک
      رضا رضوی تخلص (دود)
      شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۳۰
      سلام و درود جناب کرمی گرامی
      سروده زیباییست
      فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام تسلیت باد
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0