سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مریم

      شعری از

      بیژن شیخ زاده

      از دفتر الف -ش نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۰۲ شماره ثبت ۹۹۳۷۸
        بازدید : ۱۶۹   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بیژن شیخ زاده
      آخرین اشعار ناب بیژن شیخ زاده

      مریم
      بچه که بودم
      بر پرچین سوخته مریم های آبستن
      از معلمی که گیسوی نور می بافت 
      پرسیدم
      از چند سالگی می شود عاشق شد؟
      مریمی داد ؛
      بوییدم
      هنوز ازتپه ناآموزدگی
      فرود نیامده بودم
      که نفسهای ساده و صبور باد شمال
      به لرزه افتاد
      *
      دیرگاهی است
      خواب های مسیحایی
      پی در پی و
      تعبیرهای مصلوب
      یکی پس از دیگری
      از گذرگاه تازیانه های سخت بافت 
      می گذرند
      بر می گردم
      تامریم شکفته ی*
      بامداد را ببویم
      ای انتظار عجیب
      نگران نباش
      سکوت تمام اشک های نیامده را
      درزلالی خویش
      تطهیر می کند

      ا-ش
      پائیز۸۳
      اشاره:
      به مریمی که می شکفت گفتم :
      الف-بامداد
       
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      سیدحسین موسوی شکیب

      ،

      بیژن شیخ زاده

      نقدها و نظرات
      سیدحسین موسوی شکیب
      دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۲
      خندانک خندانک
      بیژن شیخ زاده
      بیژن شیخ زاده
      چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۲۶
      درود جوان نازنین
      از توجه شما بسیار سپاس گذارم
      هر چند کوچ غریبانه ای است به این سایت شعر ارزومندم که فقط دغدغه شعر باشد ، گرچه من ابتدا دلنوشته های خود را جهت محک و درگاه نقد را باز گذاشته ام تا بعد ........ اگر فرصت باشد و در دوایر پرگار روزگار ماندگار
      ارادتمند ا-ش
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0