سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      شمعی که تو افروزی، روشنگر ایوان است

      شعری از

      میثم شعبانپور

      از دفتر غزلیات نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۲۱ شماره ثبت ۸۴۴۰۷
        بازدید : ۲۸۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میثم شعبانپور

      شمعی که تو افروزی، روشنگر ایوان است
      نوری که می افشاند، مستست و غزلخوانست

      آن گندم صبحی که، از دست تو افشان شد
      آواز شده است اکنون، در حنجر مرغان است

      پژواک صدایت را از کوه شنیدم من
      آن نغمه بیداری، جانا که چه جانان است

      آن باد که از تابِ، گیسوی تو عریان شد
      از بزم تَرَش با گل، پروانه چه خندان است

      آن رنگ صلایت را، گفتند به تفسیری
      اکنون شده شوری و در شعر جوانان است

      شب از تو درخشان و روز از تو منور شد
      این گردش وضعی را چشم تو نگهبان است

      زان روز که چشمت را بر دیده من بستی
      دیدم که نگاهم در ، آیینه چه گریان است

      پنهان نشوی هرگز ، ذاتی که هویدایی
      هر گوشه این منزل رنگ تو نمایان است
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۱۶
      غزلی ناب و زیبا بود خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۲۹
      سلام
      شاعرواستاد فرزانه
      پر احساس
      زیبا ولطیف
      هزاران
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      علیرضا بنایی
      پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰
      سلام و درود
      زیبا سروده اید شاعر گرامی
      احسنت
      خندانک
      مسعود میناآباد  مسعود م
      جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲
      درود تان باد
      خندانک خندانک خندانک
      -------------
      سخن عشق تو بی آن که برآید به زبانم
      رنگ رخساره خبر می‌دهد از حال نهانم

      گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم
      بازگویم که عیانست چه حاجت به بیانم
      -------------------- استاد سخن سعدی
      مهدی نساجی
      جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۱:۳۴
      هر گوشه این منزل رنگ تو نمایان است.......
      سلام
      بسیار موزون و زیبا..... خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0