سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بی هوشی غزل

    شعری از

    سید هادی محمدی

    از دفتر غزلیات نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۴۲ شماره ثبت ۸۳۳۹۹
      بازدید : ۵۴۷   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    غزل بی هوش افتاده کنارِ دستِ بی جانم
    از این ابیاتِ تبدارش، پریشان زیر بارانم
    غمت مانند پُتکی قدِّ رعنای مرا خم کرد
    بسان مولوی  در هر نیستان، بی تو نالانم
    از این دریا و گردابش خلاصی نیست، قایق را
    شبیه عَقربه دورخودم بی وقفه چرخانم
    دهان هرچند درگیر است با جادوی لبهایت
    ندارم باکی از صَیّاد، بر قُلاّب، رقصانم
    مُسکّن درد را از تَن به نامردی، رُبود امّا
    ندانست و نمیداند که من در خطِّ پایانم
    از آن روزی که زاغِ قِصّه ها بلعیده روبَه را
    به دنبال خودم میگردم و در شهر حیرانم 
    دلم تابوت بی روحی است دردستان آدمها
    ندارد جزتو برگشتی، به هر سویی نگردانم
    برای دیدن عریانی جسمی که در خاک است
    کفن از دود میخواهم به هرچیزی نپوشانم
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سید هادی محمدی
    سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱
    سلام دوست عزیزم سرکارخانم رجایی مانا باشید
    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
    سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۰۸:۳۴
    درود و عرض ارادت شاعر توانمند و عالی قلم بسیار زیبا و دلنشین بود موفق باشید خندانک
    سید هادی محمدی
    سید هادی محمدی
    سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲
    سلام دوست عزیزم سرکارخانم رجایی مانا باشید
    ارسال پاسخ
    علیرضا بنایی
    سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱
    سلام و درود شاعر گرامی
    زیبا و دلنشین

    خندانک خندانک
    سید هادی محمدی
    سید هادی محمدی
    سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴
    درودتان شاعر
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴
    سلام وعرض ادب
    هزاران
    درود برشما
    زیباوبامعنی سرودی بود
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0