سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      تبسّم ...

      شعری از

      طاهره حسین زاده (کوهواره)

      از دفتر پژواک نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۵۴۳۳۶
        بازدید : ۱۱۶۷   |    نظرات : ۳۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
      آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)

      ای چترِ باداَثرِ غرور
      مانع نشو
      میانِ باران و من .....
      بگذار  قَدَم  بر دیدگانم نَهَد 
      تبسّمِ شورِ دریا 
      ۱۷
      اشتراک گذاری این شعر
      ۴۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)

      ،

      فریبا غضنفری (آرام)

      ،

      احمد ودودخواه(ودود )

      ،

      قاسم ساروی

      ،

      آرمین اسدزاد (الف)

      ،

      کاوه احمدزاده

      ،

      باقر رمزی ( باصر )

      ،

      صحبت پارکی(صُبی)

      ،

      علی کشاورز ( فریاد )

      ،

      راد صادقي(حساس)

      ،

      زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)

      ،

      طاهره حسین زاده(کوهواره)

      ،

      عباسعلی استکی(چشمه)

      ،

      ابوالحسن انصاری (الف رها)

      ،

      لیلا باباخانی (سما الغزل )

      ،

      محمد حسین اخباری

      ،

      سیدابولحسن هاشمی

      ،

      شبنم خوش نیت

      ،

      حمیدرضا بزرگی (دریا )

      ،

      اکبر رشنو

      ،

      جمیله عجم(بانوی واژه ها)

      ،

      مجتبی شفیعی (شاهرخ)

      ،

      مدیر ویراستاری

      ،

      محمد رضا خوشرو

      ،

      محبوبه امیری

      ،

      محمد قنبرپور(مازیار)

      ،

      آرزو نامداری

      ،

      لاله رمضانپور

      ،

      طوبی آهنگران

      ،

      عرشیا خوشرو

      ،

      مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

      ،

      بهروز عسکرزاده

      ،

      شکوفه مهدوی (بهارانه)

      ،

      سارا رحیمی

      ،

      عليرضا حكيم

      ،

      مجتبی شهنی

      ،

      ایرج محرم پور(صوفی خموش )

      ،

      سید علی کهنگی (واسع)

      ،

      شعله(م جلیلی)

      ،

      میترا طباطبایی نیا

      ،

      مولود سادات عمارتی

      ،

      مهدی محمدی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0