جمعه ۱۱ آبان
طبع کور شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۳۸ شماره ثبت ۴۷۳۱۵
بازدید : ۱۲۸۱ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
واژه های شعر من گاهی جوانی میکند
پیش حافظ هم گهی بلبل زبانی میکند
گرچه میخواهم به زندان افکنم این واژگان
طبع کور و سر کشم جفتک پرانی میکند
سالها خون جگر خوردم ولی با این وجود
لا مروت بی ثواد است و شبانی میکند
تا اكابر هم اگر میخواند راه چاره داشت
خیره سر احساس عجز و ناتوانی میکند
میشود روزی ببینم در حرایِ سینه ام
بی سوادی را که دارد نغمه خوانی میکند؟
بار الهی ظلمتم بردار و روشن کن دلم
عاقبت طبعم مرا روزی روانی میکند
#حسین_زارع_مختار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.