سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      چشم ها

      شعری از

      حمید رضا مشیری

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۲۲:۵۶ شماره ثبت ۴۵۶۳۵
        بازدید : ۴۸۰   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حمید رضا مشیری

      وقتی که خدا خاکِ تو را گِل می زد
      به دلِ سادهِ من قفل مشکل می زد
      امشب بازم چشمات حالمو ابری کرده
      هوای دلم بی تو، بدجوری سردِ سرده
      آخه چشمات از رنگ عسل،خالی نیس
      هیچ کسی مثلِ تو، تو این حوالی نیس
      وقتی که چشمات رو به چشام باز میشد
      غـمِ دنـــیا تو دلم مثــل یه راز میشد
      فقط رنگِ چشای تو دوای دردامه
      رنگ چشمات، همون رنگِ فردامه
      چشـــمای تو مرکزِ ثقلِ جــهانن
      چشات واسه من،امن ترین مکانن
      کاش اون چشات رنگِ دیگه ای بود
      تا واسه فراموشی ایت دریچه ای بود
      کاش اصلا چشمای تو خاص نبود
      اصلا اونی که دلم میخـاس نبود
      اما منِ بیـــچاره، درگیــرِ یه رنگم
      به خاطر چشات، با کل دنیا میجنگم
      من با چشمای تو راز و نیاز میکنم
      سُفره ی دلمو پیش چشات باز میکنم
      بیا، منو با رنگِ چشات خوابم کن
      برگرد و دوباره منو انتخابم کن
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۳۱
      درود گرامی
      ترانه زیبایی است خندانک خندانک خندانک
      وحید کاظمی
      چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۱۰
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۵۲
      درودها بر شما بزرگوار،
      ترانه زیباییست...

      سال نو مبارک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0