سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    امیر مومنین علی

    شعری از

    سید باقرطباطبایی

    از دفتر شعرناب نوع شعر مستزاد

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰ شماره ثبت ۴۳۳۹۸
      بازدید : ۷۱۷   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید باقرطباطبایی

    رییس ملک دین علی
    امیر مومنین علی
    ملک بگوید این علی
    امیر مومنین علی
    فدا برآن آیه ی ولایتت
    کعبه شده ولادتت
    حال صلات داده ای انگشتر نگین علی
    امیر مومنین علی
    کشیده ای به دوش خود چه کیسه ای نصف شب
    علی ای شاه عرب
    سیر کرده ای یتیم،اسیر، مسکین علی
    امیر مومنین علی
    چو کرده ای افطاریت به بینوا سه روز عطا
    به شانت امد هل اتی
    شد خادمت روح الامین علی
    امیر مومنین علی
    غرق خدا بوده ای حال نماز شیر خدا
    کشیده اند تیر را زپا
    دردی ندانستی در آن دمین علی
    امیر مومنین علی
    بعد از شهیده فاطمه کشیده ای علی تو آه
    شد همدمت آن قعر چاه
    از چه شکایت می کنی ای دل پر از غمین علی
    امیر مومنین علی
    آماده ای تا کنی نماز صبح خود ادا
    ای نام تو درمان ما
    در پشت تو کرده است ابن ملجم کمین علی
    امیر مومنین علی
    به خون خود کرده ای محاسنت حنا علی
    عالم شده فنا علی
    افسرده حال نشسته اند حسن حسین زمین علی
    امیر مومنین علی
    فزت و رب الکعبه را چو داده ای علی ندا
    از زینبت آمد صدا
    بوسه بزد برآن جبین علی
    امیر مومنین علی
    علی شدی تو چون شهید
    مثل تورا عالم ندید
    ورد باقر هست همین علی
    امیر مومنین علی
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0