سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    مثل آدم ها !

    شعری از

    مسعود احمدی

    از دفتر خمیازه های شبانه نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۴۱۴۷۷
      بازدید : ۴۱۷   |    نظرات : ۲۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مسعود احمدی

    کاش 
    آدم برفی بودم !
    روزی سرد 
    میان دست های دختری 
    با چشم های قهوه ای 
    متولد می شدم .
     
    قهوه ی نگاهش را سر می کشیدم 
    و او فال مرا می گرفت !
     
    زیر سایه ی بیدی مجنون 
    که دست هایم 
    از شاخه اش بود 
    از تب عشق 
    می لرزیدم 
    و در انتظار  آمدن هایش 
    موهایم را سپید می کردم !
     
    دلتنگ
    برایش شعر می سرودم :
    عاشقانه های  برفی !
    تا شبی سرد شاید 
    در گوشم نجوای عشق سر دهد 
    و من 
    زیر برفی شدید 
    سینه چاک 
    عاشق شوم !
    او مرا گرم 
    در آغوش کشد 
    و من 
    برای اولین بار 
    زار 
    زار 
    گریه کنم !
    او مرا ذره ذره
    ببوسد 
    و من 
    ذره 
    ذره 
    زیر پایش 
    جاری شوم !
     
    او شال گردنش را به من بدهد 
    و من شعرهای سپیدم را به او !
     
    و اگر ترک کند مرا  روزی :
    جیغی سپید بکشم 
    و خودم را 
    با شال گردنش 
    از شاخه های بید 
    حلق آویز کنم !
    و یا در ظهری آفتابی 
    به نشان اعتراض 
    خود را 
    به آتش بکشم !
     
    کاش یک آدم برفی بودم !
    کاش 
    من هم 
    عاشق 
    می شدم :
     
    مثل آدم ها !
     
    ۲۴مهر ۹۴ مسعود احمدی . تهران 
    ۱۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0