سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      مثل آدم ها !

      شعری از

      مسعود احمدی

      از دفتر خمیازه های شبانه نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۴۱۴۷۷
        بازدید : ۴۱۹   |    نظرات : ۲۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مسعود احمدی

      کاش 
      آدم برفی بودم !
      روزی سرد 
      میان دست های دختری 
      با چشم های قهوه ای 
      متولد می شدم .
       
      قهوه ی نگاهش را سر می کشیدم 
      و او فال مرا می گرفت !
       
      زیر سایه ی بیدی مجنون 
      که دست هایم 
      از شاخه اش بود 
      از تب عشق 
      می لرزیدم 
      و در انتظار  آمدن هایش 
      موهایم را سپید می کردم !
       
      دلتنگ
      برایش شعر می سرودم :
      عاشقانه های  برفی !
      تا شبی سرد شاید 
      در گوشم نجوای عشق سر دهد 
      و من 
      زیر برفی شدید 
      سینه چاک 
      عاشق شوم !
      او مرا گرم 
      در آغوش کشد 
      و من 
      برای اولین بار 
      زار 
      زار 
      گریه کنم !
      او مرا ذره ذره
      ببوسد 
      و من 
      ذره 
      ذره 
      زیر پایش 
      جاری شوم !
       
      او شال گردنش را به من بدهد 
      و من شعرهای سپیدم را به او !
       
      و اگر ترک کند مرا  روزی :
      جیغی سپید بکشم 
      و خودم را 
      با شال گردنش 
      از شاخه های بید 
      حلق آویز کنم !
      و یا در ظهری آفتابی 
      به نشان اعتراض 
      خود را 
      به آتش بکشم !
       
      کاش یک آدم برفی بودم !
      کاش 
      من هم 
      عاشق 
      می شدم :
       
      مثل آدم ها !
       
      ۲۴مهر ۹۴ مسعود احمدی . تهران 
      ۱۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0