سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      آصف از خویش رسته

      شعری از

      از دفتر نوایِ دل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ۰۰:۰۸ شماره ثبت ۳۴۴۲۶
        بازدید : ۲۱۹۰   |    نظرات : ۸۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر

      شـاعـر هم کـاروانم؛ من شما را دوست دارم‎ 
      نازنیـن مهـــربـانـم ؛ من شما را دوست دارم‎ 
      ‎ 
      مظهـر مهر و وفـایی؛ از دو رنگی هـا جـدایی‎ 
      بـا دل ِ مـن آشنــایی؛ آشنــا را دوست دارم‎ 
      ‎ 
      اهل سوز و اهل دردی؛با سیاهی در نبـردی‎ 
      از تبـــار روشنــایی ؛ روشنـا را دوست دارم‎ 
      ‎ 
      آیـت لطف و صفــایی؛ خـود تجلـّی ِ خــُدایی ‏‎ 
      جلـوه ای از کبریـایی؛من خدا را دوست دارم‎ 
      ‎ 
      شعر جوشد از شعورت؛ از دل سرشار نـورت‎ 
      هم شعور تو وَ هم این شعرها را دوست دارم
      ‎ 
      در نَوردیـدی زمـان را ؛ تـازه می بینی جهـان را‎ 
      خـود بـدیع و تازه ای تو ؛ تازه ها را دوست دارم‎ 
      ‎ 
      صاحب اندیشه ای تو، با من از یک ریشه ای تو‎ 
      ‏بیکـران من صـاحب انـدیشه هـا را دوست دارم‎ 
      ‎ 
      ای سراپـایت خجسته؛ ای ز غیـر حـق گسسته
      آصـف ازخویش رسته ؛ من شما را دوست دارم
       
      پی نوشت :
      متاسفانه با خبر شدم که شاعر هم کاروان عزیزمان استاد آصف ِ
      نازنین و دوست داشتنی طی مسافرتی بدلیل سقوط با پای پیاده
      از ارتفاع 15متری در جادۀ یاسوج دچار شکستگی مهره های کمر
      شده اند و به همین دلیل دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفته اند .
      همگی برای شفـای عاجل و کامل این استـاد عـزیـز و نیز تمامی
      بیماران دست به دعا برداریم . به امید اجابت این دعای دستجمعی:
      ۱۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0