سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      خداکنه

      شعری از

      امین حافظی

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۴۰ شماره ثبت ۲۶۲۶۵
        بازدید : ۳۷۸   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امین حافظی

      خداکنه
       
       
      خداکنه از پیش من نری بمونی همیشه
       
      عشق قشنگ من و تو درگیر غصه ها نشه
       
       
      خدا کنه بمونی و ببینی با تو دلخوشم
       
      نبینی اون لحظه رو که بی تو خودم رو میکشم
       
       
      خدا کنه باشی و من دورت بگردم روز و شب
       
      عشق تو تو دلم باشه اسمت بمونه روی لب
       
       
      خداکنه هیشکی نیاد ازم بگیره دستاتو
       
      هیشکی بجز من نباشه بخواد ببوسه لباتو
       
       
      خداکنه تموم نشه قصهء دلدادگیمون
       
      باشی و باشم تا تهش همین باشه زندگیمون
       
       
      خداکنه منو بخوای تا آخرش همینجوری
       
      نیاد شبی رو که بگی باید بری و مجبوری
       
       
      خداکنه دست منو ول نکنی باهام بیای
       
      رفیق نیمه راه نشی یک کس دیگه رو بخوای
       
       
      خداکنه عاقبت قصه من و تو ما بشیم
       
      از یاد تو نره یه وقت این زجرایی که میکشیم
       
       
      خداکنه هدر نشه این همه احساس قشنگ
       
      این همه دلواپسی و تنهایی و دلای تنگ
       
       
      خداکنه بمیرم و نبودنت رو نبینم
       
      ندیدنت باشه برام لحظه های آخرینم
       
       
      خداکنه خاک نکنی اسم منو تو خاطرت
       
      حتی اگه نبودی هم بذاری باشم تو دلت
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0