سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      رقص مرگ

      شعری از

      رضا نظری

      از دفتر شعر نو نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۲۴۳۸۲
        بازدید : ۱۸۷۶   |    نظرات : ۷۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

       

      ساز_ بد، آهنگ _ بادو رقص مرگ

       

      رقص مرگ و مرگ_ برگ

       

      برگ سبزي شد جدا از شاخه اش

      ناله ي خاموش او را  اعتنايي كس، نكرد

       

       

      هان!

      تو اي باد ستم!

      پاييز نيست!

      بلبلان گفتند از پاييز و مرگ _  رنگ، رنگ

      با سر آغازي به نام مرگ_  برگ

       

      در بهار و مرگ_ برگ؟!

      اين خيره گي ست!

      -پس آرزوهايم چه شد؟-

       

      آرزوي رقص شبنم با صداي بلبلان

      آرزوي ديدن و بوييدن پروانه ها

      آرزوي رقص برگ و شاخه ها هر صبح با ساز نسيم..

       

      با تو ام...

      باد_  ستم!

      با  تو!

       

      من ام...

      تك، برگ سبزي  بر  زمين

      نفرت و نفرين  من، مادام...

       

      لعنت بر تو   باد!

       

      1390/2/15

      كرمانشاه

       

      پ.ن.

      ساعت 17:50  در مغازه نشسته بودم به درخت روبه رو نگاه مي كردم...

      باد، برگ  سبزي را با خود برد....

       

      پ.ن.

      تاريخ و زمان و مكان را هميشه موقع نوشتن مي نويسم براي روزگاري كه " آلزايمر " بگيرم!!! مثل حالا!!! يادم مي آيد چرا نوشته ام!

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0