سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        آرزوی گم شده

        شعری از

        احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        از دفتر دلسروده ها نوع شعر قصیده

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۸:۴۴ شماره ثبت ۲۳۶۸۶
          بازدید : ۳۲۴   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        یک سعادت شد نصیبم مدتی قبل بی حساب

        مفتخر گشتم به عضویت به سایت شعر ناب

         

         فکر نمیکردم که د ارم بیشتر از هفتاد سال

        غــرق درلــذت چنــان بهــتر ز شــاب

         

        ایـن خبـر را گفتمی بـا دوستـان و آشــنا

        بادو صد شور شعف صد ها هزاران آب و تاب

         

        چون مرا تشویق میکردند اعضاء مـحـترم

        حالتی داشتم شبیه یک گرسنـه بـا کباب

         

        فـکر میکردم منـم یک شاعـری نـام آورم

        ناگهان در بحر فکرم جمع شد چندین حباب

         

        سهم بندی شد برای شاعران شعر نــا ب

        شـاعـری یک اربعین شـعر حـق دارد کتاب

         

        چونکه اشعار من بیچاره بود نـزدیـک چهـل

        داشتم شـعری مـکرر میشد اورا یـک حساب

         

        الغرض بایک سری اقدام درحــذف شـعـر

        موس را حرکت بدادم تاکنم آن را خـراب

         

        نـاگهان بالای مانیتور بـدیـدم یـک پـیام

        دست من لـرزیــد چـو طوفانــی در آب

         

        درحقیقت مبلغی بایست جریمه میشدم 

        روح من آزرده شد، غرق درعذاب 

         

        برخلاف میل خود مــن واژه کنسل زدم

        در کویر فـکـر خود لب تشنه مـاندم با سراب

         

        گرچه این مبلغ برای برای بعضی ها ناقابل است

        انتــهای جــیب مــن سوراخ ،کــردم اجتنــاب

         

        یـارب از لطفت بـده گمنام را ســر مایه ای

        بهترین سرمایه قلبی پاک هم آرامشی مانند خواب

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0