سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        هجو اسقاطیل (اسرائیل سابق)

        شعری از

        البرز بهرامی

        از دفتر شعرناب نوع شعر طنز

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۰ شماره ثبت ۱۲۶۷۸۶
          بازدید : ۸۷   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر البرز بهرامی

        آژیر های سرخ برای تو خاطره‌ست
        وقتی که قوت غالب تو، سنگ و موشک است
         
        یک سوسک در مصاف تو چون شیر و اژدهاست
        از بس که ارتشت فشل و لنگ پوشک است
         
        با اینکه در رسانه‌ی خود، مست قدرتی
        در پهنه‌ی نبرد، در افکارتان شک است
         
        تک می زنی به غیرنظامی، بدون شرم
        اما شروع ترس تو هنگام پاتک است
         
        تا شیعه‌خانه عزم تو دارد، به خود بلرز!
        این گربه در شکار شما موشها تک است
         
        این زخم غیرقابل ترمیم، قصه شد
        تمثالت از نگاه جهان، یک مترسک است
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۲۲
        عجب.. بنظرم اسراییل خیلی اسرارآمیزه..
        درود بر شما خندانک
        برقرار باشید خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۴۷
        بسیار بجا و زیباست
        لعنت بر شیطان و جنود او صهیون استکبار خندانک
        محمد فاضلی نژاد
        دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸
        درود به شما جناب بهرامی ، عالی بود و زیبا
        برقرار باشید خندانک
        علی نظری سرمازه
        سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲
        درود بیکران
        زیباست
        خندانک خندانک خندانک
        دانیال حاجی زاده (اشک)
        چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۴۰
        احسمت
        دانیال حاجی زاده (اشک)
        چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۴۰
        احسنت خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0