سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    دیدار

    شعری از

    علی پورزارع هیچ

    از دفتر دل نامه نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۵۱ شماره ثبت ۱۲۶۵۵۱
      بازدید : ۸۳   |    نظرات : ۱۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی پورزارع هیچ

    کاش دیدارمان به زمستان افتد،
    به دی،
    به بهمن،
    تا که سپیدی موهایم را در لابلای
    شاخه های سنگین و سپید کنم نهان.
    کاش دیدارمان به پاییز افتد،
    به مهر،
    به آبان،
    تا که سرخی رویم را
    بین برگ‌های همچون آتش سرخ پاییزی کنم پنهان.
    در این سودا،
    مانده ام تنها،
    چه غمگینم،
    چه بی تابم،
    کاش بیایی ری را.
    «هیچ»
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۳۱
    درود بزرگوار
    خندانک
    علی پورزارع هیچ
    علی پورزارع هیچ
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۲۹
    درود بر شما
    مهرتان را سپاس بیکران گرانمهر
    ارادتمندم
    ارسال پاسخ
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۰۴

    سلام اشعاری با مخاطب ( ری را)
    از زنده یاد سیدعلی‌صالحی هست معمولاً.

    خندانک خندانک خندانک

    راحله حصارکی (راحیل)
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۱۵
    درودتان🌹🌹🌹
    علی پورزارع هیچ
    علی پورزارع هیچ
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۲۹
    🌹🙏🏻🙌🏻
    ارسال پاسخ
    رویا خانووم
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۱۶
    خیلی هم قشنگ خندانک
    علی پورزارع هیچ
    علی پورزارع هیچ
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۳۰
    لطف دارید
    ارسال پاسخ
    نیره صدری
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۰۳
    درود برشما شاعرگرامی
    شعرواحساستان زیباست
    قلمتان نویسا خندانک خندانک
    علی پورزارع هیچ
    علی پورزارع هیچ
    يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۳۸
    درود و سرور
    سپاس از مهرتان
    مانا باشید
    ارسال پاسخ
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۵۹
    درود برشما

    جالب بود خندانک

    خندانک خندانک خندانک خندانک
    حمید شیخی
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۵۹
    ان شاالله که به مرادت میرسی
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0