سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        موسیقی واژه ها

        شعری از

        مهدی بابایی

        از دفتر عشق و ابدیت نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۱۲۳۵۱۴
          بازدید : ۲۳۴   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بابایی

        موسیقی واژه ها ۱
         
        زیباترین شعر جهان را،
        آیا شاعر می نویسد بر روی کاغذ،
        یا دخترکی غمگین،
        که با ناخن خط می کشد بر روی دیوار ؟
        مهدی بابایی ( سوشیانت)
         
        موسیقی واژه ها ۲
         
        عاشقان را در گورستانی،
        در کنار آسیاب های بادی،
        در زیر سایه ی چند سپیدار و سیب و بید،
        به خاک بسپارید،
        تا با قار قار کلاغان در آن تنهایی ژرف گور،
        افزون شود اندوه شان...
        مهدی بابایی ( سوشیانت)
         
        موسیقی واژه ها ۳
         
        چه پرسش نازک و غم انگیزی !
        آیا می توان فرمان داد،
        به بال نزدن شاپرک در دشت؟
        آیا می شود،
        در مسیر آبشار گیسوی دختران،
        سد زد با روسری ؟
        مهدی بابایی ( سوشیانت )
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ۱۴:۳۲
        زیبا و سرشار از احساس بودند خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ۱۰:۱۱
        سروده ای دلنواز
        هزاران درودتان بادشاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک
        نیلوفر تیر
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷
        درود دومی را بیشتر دوست داشتم خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ۱۴:۴۷
        خندانک خندانک خندانک
        نرگس زند (آرامش)
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ۱۸:۵۱
        درود ها بر شاعر بزرگوار خندانک
        موفق باشید زیبا بودند خندانک
        جواد مهدی پور
        پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ۲۱:۳۳
        درود بر شما

        خندانک خندانک خندانک
        ایمانه عباسیان پور تخلص به ااآیدا
        جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۱۰
        مثل همیشه عالی وپرمعنی💝🌻💝
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0