سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        سلام

        شعری از

        محمد رضا نظری(لادون پرند)

        از دفتر واژه های بی سرزمین نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۳:۲۳ شماره ثبت ۱۲۲۴۶
          بازدید : ۱۳۳۳   |    نظرات : ۳۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
        آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)

        سلامت میکنم یار قدیمی
        منم آن کهنه غمخوار قدیمی
        سلام ای نازنینم در چه حالی؟
        جدا از یار و غمخوار قدیمی
        به یاد خاطرات خوب دیروز
        نشستم کنج دیوار قدیمی
        تمام خاطراتت بر سرم ریخت
        خمیدم زیر آوار قدیمی
        خبر داری چه حالی دارم امشب؟
        وخیم است حال بیمار قدیمی
        تمام لحظه ها در خاطرم ماند
        چه شیرین.مثل یک خواب قدیمی
        جوان بودیم و عاشق.خاطرت هست؟
        منم آن رفته از یاد قدیمی
        رفیق لحظه های خوب دیروز
        منم آن رفته بر باد قدیمی
        سکوتت را به فریادم بیاویز
        سلام ای کهنه فریاد قدیمی
        سلامت میکنم باشی سلامت
        به پاس عهد و پیمان قدیمی
        به یادت زنده ام با اینهمه درد
        سلام ای کهنه درمان قدیمی
        ...................................................
        این ترانه را در جواب ترانه زیبای ستار(سلام ای کهنه عشق من...)سرودم.البته نمیدونم شاعرش کیه.
        اگر قافیه ها مشکل داره ببخشید خودتون.نخواستم حس ترانه از بین بره.واقعا هر کلمه دیگه ای به کار میبردم احساسمو منتقل نمیکرد.البته من هیچوقت مفهوم شعرمو فدای قافیه و ردیف نمیکنم.هر چند خیلیها با اعتقاد من مخالفند.و قوانین براشون مهمتره.اون خیلیها دیگه ببخشند دیگه...
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0