سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      عبور از شب

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ۱۲:۱۱ شماره ثبت ۱۱۹۲۲۸
        بازدید : ۱۶۰   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسمه اللطیف
      عبور از شب
      عبور از این شب تاریک و تار خواهم کرد
      از این خرابه ویران فرار خواهم کرد
      به اشتیاق بهار و شکفته گشتن جان
      از این خزان و زمستان گذار خواهم کرد
      امیدوار به لطف خدا و یاری عشق
      《چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد》
      دل غریب بلادیده را به آزادی
      به چین گیسوی او رهسپار خواهم کرد
      در آن زمان که به او می رسم به لبخندش
      علاج درد دل بیقرار خواهم کرد
      به روی دلبر جانانه چشم خواهم دوخت
      به چشم سیر گل و لاله زار خواهم کرد
      به رستگاری از این دور ابتلا مهدی
      به یار خود دل و جان را نثار خواهم کرد
      به نزد دلبر خود عهد جانسپاری را
      به رسم عشق و وفا استوار خواهم کرد

       #مهدی_رستگاری
       بیست و یکم فروردین سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
      یازدهم آوریل ۲۰۲۳ میلادی
      دفتر شعر روزگاران
      ۸۲۲
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۰۲
      بسیار زیبا و امید بخش بود خندانک
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲
      درود و سپاس. لطف دارید خندانک
      ارسال پاسخ
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ۰۸:۴۲
      درود بر شما جناب رستگاری خندانک
      زیبا سرودید واقعا لذت بردم خندانک
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲
      درود و سپاس. ممنونم از عنایت و لطف شما خندانک
      ارسال پاسخ
      محمد اکرمی (خسرو)
      شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ۰۹:۱۵
      بسیار زیبا و دلنشین
      موفق باشید
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ۱۸:۰۳
      درود و سپاس. نظ. لطف شما است خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0