سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        آدمیزاد

        شعری از

        مجید سعیدی(منتظر)

        از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۴۳ شماره ثبت ۱۱۵۴۲۰
          بازدید : ۱۵۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مجید سعیدی(منتظر)

        نمیدانم چرا اینگونه احوالش شده، آنچنان سرد است گویی یخبندانش منم
        درد دوریش،  خش خش برگ ،  رنگ زردش،   پنداری مقصر پاییزش منم
         
         
        تبر بر ریشه ام میزد مستانه می خندید، خیالش با  دلش خوش بود 
        همینکه این درخت افتاد پریشان گریه میکرد، خاطرش باشد کار خودش بود
         
         
         
        یادگاری های من را یک به یک آتش بزن، تا بفهمی من چرا میسوختم 
        ادکلن ها را بزن تا بشکند، تا ببویی درد،  لیک لب ها دوختم
         
         
        دفتر چهل برگ او سیه شده از خاطره، خوش بحالش یک ورق هم نیست در یاد او
        ما یک بیت در ذهن خود جا کرده ایم، هر روز میتراشیم بدتر میشود
         
         
        غرق شد آن کشتی طوفان زده، حال و روز این روزهای من است
        غواصان گرد هم آمده اند اما چه سود، این  شکسته قلب کار تقدیر من است 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲
        خندانک خندانک خندانک
        مجید سعیدی(منتظر)
        مجید سعیدی(منتظر)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۳۴
        خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۸
        درود بزرگوار خندانک
        مجید سعیدی(منتظر)
        مجید سعیدی(منتظر)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۳۳
        ممنون خندانک
        ارسال پاسخ
        رویا ادیب (نازبانو)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۷
        زیبا خندانک خندانک خندانک
        مجید سعیدی(منتظر)
        مجید سعیدی(منتظر)
        يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۳۴
        خندانک ممنون خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0