جمعه ۱۱ آبان
فرسنگ ها فاصله شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۱۸ شماره ثبت ۱۱۴۴۶۷
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
زفراقش تمام روز را درآینه گریه کردم
حضورش را دوست دارمو
دردیست نهفته در قلبم
بین ما فرسنگهاست فاصله
آه
زفراقش تمام روز را در آینه گریه کردم
آه
دردیست نهفته درقلبم
آری آینه میداند آینه
داستان فراقی را که
من نهفته درقلبم حک کردم
۲ آبان ۱۴۰۱
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از بذل توجهتان🌱🙏 اگر برایتان مقدور است خوشحال میشم بیان کنید جاهایی راکه نیاز به ویرایش دارد یک دنیا تشکر🌱🌹🙏 بانوجانم شما هم موفق باشید🙏🏻🙏🏻❤️ درود بربانوی خوبی ها
| |
|
درودها خدمت شما بزرگوارید🌹🌹🌹 | |
|
سپاس تکتم مهربان زیبا دیدید 🌹🌱🌹برقرار باشید وسبز🙏🙏 | |
|
زنده باشید زیبا می بینید ممنون از بذل توجهتان🌱🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اندکی ویرایش را چاشنی شعر دلانگیزتان کنید.. عالیتر میشود.
موفق باشید باااانو امینای عزیز.. 🍁🍁