سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    اندیشه

    شعری از

    محمدرضاذکاوتمند

    از دفتر قصه دل نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۱۱۴۱۳۴
      بازدید : ۱۸۱   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمدرضاذکاوتمند
    آخرین اشعار ناب محمدرضاذکاوتمند


    قلب صد دلداده را ازآرزو پُر خون کند
    تایکی را کام حاصل زآن لب میگون کند
    هربیابانگرد را درسرهوای دوست نیست
    حلقه گیسوی لیلی قیس را مجنون کند
    ماه من خورشید را حُسنش کشداندر شفق
    در چمن ازتاب می گر چهره را گلگون کند
    گر به نقد جان دهدیک بوسه از لعل لبش
    روشن است این نکته آن مه خویش را مجنون کند
    در یم اندیشه باید شد به دانش غوطه ور
    ورنه هر کس را تو بینی نکته ای موزون کند
    همچوحاتم گرغنی بر حال مسکین بنگرد
    روزگارش خاک ره چون ثروت قارون کند
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
    چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۷:۴۴
    دزود بر شما
    خندانک خندانک خندانک
    محمدرضاذکاوتمند
    محمدرضاذکاوتمند
    چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۰
    درود برشما دوست عزیز
    همواره سلامت باشید و‌شاد
    🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐💐💐
    ارسال پاسخ
    طوبی آهنگران
    چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۹
    احسنت بر شما بسیار زیبا
    محمدرضاذکاوتمند
    محمدرضاذکاوتمند
    چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۱
    درود بر شما
    با عرض ادب و احترام ،
    سپاسگزارم
    💐💐💐💐💐🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    ارسال پاسخ
    الهام علیان
    سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۶
    درود بر شما جناب زکاوتمند ،، غزلی سرودید زیبا و غنی از محتوای معنایی "" قلمتان جاودانه ، پایدار باشید
    محمدرضاذکاوتمند
    محمدرضاذکاوتمند
    دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۳۱
    درود برشما خانم علیان
    سپاس از نگاه گرم شما💐
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0