سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      شهادت

      شعری از

      رسول ابراهیمی

      از دفتر رسول ابراهیمی نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۱۱۲۷۶۷
        بازدید : ۱۴۱   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رسول ابراهیمی
      آخرین اشعار ناب رسول ابراهیمی

      در این دنیا به جز غم چیزی ندیدم 
      نشد روزی که خنده بیاید برلبانم 
      که شاید بخندم روز مرگم 
      که آن مرگ کاش باشد شهادت 
      شهادت راه ایمان است وبس
      شهادت حفظ خاک میهن است
      شهادت حفظ ناموس وطن
      شهادت راه مردان خداست
      شهادت یادواره ابلفظل
      شهادت راه حسین است 
      شهادت مرگ 72تن 
      شهادت مثل حاج قاسم سلیمانی
      خداوندا برس بر داد من 
      برآورده کن این آرزوی من 
      می دانم توقع دارم از تو زیاد 
      ولی این آرزوی من است 
      شهادت شهادت شهادت 
      کفن من پرچم است 
       
       
       
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹
      درود بزرگوار
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      شاهزاده خانوم
      دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲
      درود بر شما خندانک
      حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
      يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۵۲
      درود بر جناب ابراهیمی عزیز
      خداوند آرزویتان را برآورده کناد.
      همچنین آرزوی تمام عزیزان را خندانک
      احسان فلاح رمضانی
      يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۹
      درود بر شما خندانک
      اندیشه و تفکر شما زیباست خندانک خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۳
      درود بر شما خندانک
      به شعر ناب خوش اومدین خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

      ای قاصدک عشق! بیا پُر ز خبر باش
      در دورترین نقطه ی شب فکر سحر باش

      یاری طلبیده ست یکی از ته ِ آن دشت
      صد خرمن ظلم است یکی را تو شرر باش
      .
      .
      .
      ای سرخترین میوه! تو ای سیب شهادت!
      بر شاخه ی بی حاصل ِ فریاد ثمر باش!
      (م. فریاد)

      تندرست و شاد باشید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0