سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        مدافعان سلامت،خدا قوت

        شعری از

        محمد فاضلی نژاد

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۵۸ شماره ثبت ۱۰۱۶۸۴
          بازدید : ۱۵۵   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد فاضلی نژاد

        کوه آتش شده آب از شرر همتتان
        لرزه انداخته بر جان جهان غیرتتان
        پاسبانان سلامت، بدرخشید هنوز
        ای عزیزان دمتان گرم، خداقوتتان
        روسفیدید و کفن پوش، خدا یار شماست
        میدهد دست خدا آخرِ سَر نُصرتتان
        کرونا، تاج کثیفی است که باید برود
        تاج عزت پس از آن میرود آخر، سَرِتان
        شر ویروس کووید از سَرِمان خواهد رفت
        تا ابد مانده ولی بر سَرِ ما منتتان
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۳
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و شورانگیز بود
        در وصف مدافعان سلامت خندانک
        مریم کاسیانی
        جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۳۷
        سلام
        بسیار زیبا و ارزشمند
        قلمتان ماندگار
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        سارا (س.سکوت)
        شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱
        درود بر شما بزرگوار جناب فاضلی
        بسیار زیبا وارزشمند
        مانا قلم شما
        خندانک
        خندانک
        محسن ابراهیمی اصل (غریب)
        شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۵
        بسیار زیبا بود حق شناسیتان خندانک خندانک
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        جواد کشتکار ویزمکی
        سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۳۲
        سلام و درود بی کران.
        بسیار به جا و خوش گفتید.
        احسنت بر شما آقای فاضلی نژاد.
        محمد فاضلی نژاد
        محمد فاضلی نژاد
        سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۳۵
        سلام به شما جناب کشتکار سپاس از نگاهتون برقرار باشید خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0