سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    وضع مملکت

    شعری از

    مصطفی افتخار

    از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۳۸ شماره ثبت ۹۶۳۴۵
      بازدید : ۳۷۶   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مصطفی افتخار
    آخرین اشعار ناب مصطفی افتخار

    یکی فکر حفاظت          
    یکی داره میمیره           
    یکی غرق حقارت           
    یکی به فکر نونه            
    یکی می زنه پرپر           
    یکی مگس پرونه           
    یکی اجاره نداره                            
    یکی خونش اجاره
     
     
    یکی فکر جنایت
    یکی هی پول میگیره
    یکی کارش حماقت
    یکی داره می خونه
    یکی میگه:چی برتر؟
    یکی دکمش گرونه
    یکی هی پست میزاره
    یکی داره اداره
     
     
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۵۱
    بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
    بهنود کیمیائی
    يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۱۴
    درود فراوان بر شما شاعر گرامی
    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
    يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۳۶
    سلام
    خوش آمدید
    موفق و پیروز باشید خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۴۱
    سلام جناب افتخار
    دورود بر شما
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۴۹
    درود فراوان بر جناب افتخار بزرگوار
    بسیار
    عالی
    بود خندانک
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۵۰
    به شعر ناب هم خووووش آمدید بزرگوار خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۰۸
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    شاعر ما خوش آمدی
    درشعرناب
    گل بریزان است
    دلم بر گام تو
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0